Objectiu
|
Conèixer el què volem i com el volem les
mestres.
|
Avaluació
|
Supervisió i compliment dels objectius i acords plantejats a la
reunió.
|
Quan parlem d’Educació Infantil molt sovint es considera que el treball i la intervenció educativa duta a terme, no exigeix pas treball ni esforç; i que per tant, amb la improvisació es pot treballar perquè aquests nens i nenes no necessiten més.
Cert és que allò que improvisa dins de l’aula
poden ser els esdeveniments que poden ocórrer a la quotidianitat de la vida
dels més menuts i menudes; però sense dubte, cal portar tant una programació de
la intervenció com tenir clar de quina forma i manera es va dur a terme la intervenció
educativa.És a dir, parlem de metodologia.
Fins ara varies i diverses han sigut les metodologies
que s’han anat conformant en base a l’etapa de l’Educació infantil; passant d’un
caràcter assistencial clar fins arribar a tenir un caràcter de tipus educatiu.
Les diferents metodologies han begut de
diferents fonts, unes de les pedagògiques, i altres de les psicològiques. Però va
ser el constructivisme com a metodologia el que va prendre l’important de ambdues
fonts per a parlar d’allò important al desenvolupament dels nens i de les nenes
d’Educació Infantil.
Per això vam començar en primer lloc a veure
com es volia plantejar i posar en paper el que les educadores volien tenir com
a metodologia LYSMON i com dur-a a terme.
Per això abans de començar a dissenyar l'enquesta que es passarà es va considerar essencial fer un repàs a com es confecciona un Projecte Curricular.