Objectiu
|
Conèixer la importància de les emocions
de la Comunitat Educativa
|
Avaluació
|
Formulació d’activitats, i de criteris d’avaluació
al Projecte Curricular sobre les emocions tenint en compte els resultats
obtinguts.
|
L’enquesta realitzada per a passar tant a les famílies com a les mestres del Centre de pràctiques consta de 30 preguntes, cadascuna conté una sèrie de respostes per assenyalar. Així l’enquesta es anònima, i es repartirà al 50% de les famílies del Centre.
A l’hora de realitzar-la vam considerar posar ítems de valoració
millor que posar com a indicadors nombres. Cert és que a moltes enquestes la
valoració es fa de forma numèrica, però al parlar d’emocions i de sentiments
s’ha considerat essencial el fer-lo d’aquesta manera.
Com es podrà
comprovar a la imatge penjada al blog les qüestions plantejades no giren al
voltant de les relacions amb els nens i nenes, sinó que s’ha pres la decisió de
fer-la de forma personal; és a dir, al voltant dels sentiments i emocions
pròpies.
La família, a
banda de l’escola, és el primer nucli de socialització dels nens i nenes, per
tant la forma en que la família gestiona les emocions es transmet també als
nens i nenes.
Donada l’enquesta
a les corresponents mestres de les diferents aules, es treballarà sobre
aquestes per tal de fer un estudi envers les respostes amb les conclusions
extretes de les respostes donades per les famílies i per les mestres.
Tal i com es va indicar al Pla de Treball del Pràcticum II tant l'enquesta com els resultats formaran part de la Memòria final amb l'estudi corresponent . Els resultats obtinguts també serviran de marc de referència a l'hora de reflectir al Projecte Curricular dels Centres LYSMON que s'està duent a terme com es treballarà des de les emocions de forma que sigui un treball conjunt de tota la Comunitat Educativa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada