Objectiu
|
Treballar l’emoció mitjançant l’activitat
de plantar.
|
Avaluació
|
Recollir els sentiments i les emocions durant l’activitat.
|
A la majoria de les persones ens costa
expressar-nos amb paraules quan ens pregunten sobre els nostres sentiments i
emocions. Malgrat que com adults tinguem dificultats per a manifestar
verbalment el que sentim, hem de tenir present que els sentiments i les
emocions són imprescindibles en la vida quotidiana dels nens i de les nenes i
que a més, formen part del seu procés educatiu.
Per això amb diferents activitats es pot
treballar aquest objectiu que ve assenyalat per la necessitat d’ensenyar no
només coneixements específics sinó també un conjunt d’experiències que els
permet ser capaços de desenvolupar-se en situacions diverses del seu entorn.
Per això la intel·ligència no és només
coneixement i capacitat d’aprenentatge, sinó també capacitat d’adaptació al
medi, a l’entorn més proper, i a la capacitat de potenciació d’una vida de
relació i de tolerància.
Així quan es va plantejar aquesta
activitat al Centre, la van realitzar tenint en compte que la intel·ligència
emocional també es refereix a aquells conjunt d’habilitats que permet, als nens
i nenes, poder relacionar-se millor amb el seu entorn, amb el reconeixement
dels seus propis sentiments, del seu control de les emocions així com de
l’empatia i de les diferents habilitats socials.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada