Objectiu
|
Establir els continguts didàctics de les programacions.
|
Avaluació
|
Revisar a correspondència
entre els objectius didàctics establerts i els continguts proposats.
|
Quan es programa, com s’ha exposat a una
anterior entrada del blog la importància de programar, cal tenir en compte qüestions
com : el què volem, com el volem i on i per a què el volem …
En aquestes edats establir una sèrie de objectius
i continguts és primordial, igual que en altres etapes de l’educació, tenint en
compte sobretot les característiques psicoevolutives dels nens i de les nenes;
sense oblidar que quan definim les línies d’actuació s’han de fer sota una coherència
professional i intencionalitat educativa.
Per això quan s’estableix tant els objectius com
els continguts s’ha de plantejar des de la perspectiva de la flexibilitat per a
prendre decisions sobre altres aspectes com pot ser l’organització.
L’organització dels grups de les nens i nenes,
les propostes educatives, els horaris han de caracteritzar-se per estar adaptats
a les necessitats dels i de les més petits/es partint d’una reflexió de tot l’equip
educatiu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada