DADES PERSONALS

La meva foto
Em considero una persona que l'agrada molt investigar i innovar amb coses a la meva classe.I com tothom, jo soc jo i les meves circumstàncies.

VISUALITZACIONS

diumenge, 18 de maig del 2014

QUÈ ES PROGRAMAR?

Objectiu
Conèixer els elements d’una programació
Avaluació
Veure si s’estableix la correspondència entre el que s’està fent i el que ha de posar-se a la programació didàctica

Què és una programació didàctica? Què és programar?. Programar, a fi de compte, com he esmentat a l’anterior entrada del blog és decidir. És responsabilitzar-nos de la parcel·la que ens correspon del propi procés educatiu, és un conjunt de decisions preses per les docents, en aquest cas del Centre de Pràctiques, respecte del treball que duen a terme dins de les seves respectives aules tots els dies.

La programació és el pas intermedi entre la teoria pedagògica i psicològica que assisteix al seu propi mètode d’ensenyament i la pràctica. No cal oblidar que allò que s’està elaborant al Centre és tot un Projecte Curricular, amb les seves respectives unitats didàctiques on es reflecta tants els objectius com els continguts que es consideren necessaris per a treballar sota l’enfocament de la intel·ligència emocional.

A l’hora de programar s’ha de delimitar els objectius, els continguts, la metodologia, les activitats amb les quals es duu a terme la intervenció didàctica a l’aula tenint en compte també una altra sèrie de criteris, amb els quals comptar, com són; els espais i temps delimitats ( no hem d’oblidar que és un centre de 0 -3 anys) i tot tipus d’organització, criteris d’avaluació i la resposta a tots els nens i nenes amb necessitats educatives especials.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada