Objectiu
|
Confeccionar una enquesta sobre les
emocions i sentiments.
|
Avaluació
|
Creació d’una base teòrica i practica per a poder dur a terme la
confecció de l’avaluació emocional.
|
La intel·ligència emocional cobra validesa actualment quan s’assumeixen canvis, abans es considerava la intel·ligència com un factor exclusivament intel·lectual sense cap relació amb les emocions. Recentment sorgeix la tendència a considerar diferents tipus d “intel·ligències”, entre elles l’emocional.
Des d’aquesta nova perspectiva,
si abans es considerava intel·ligent una persona perquè es podia desprendre de
la pressió de les seves emocions, ara es compren que és desitjable aprendre a
subministrar les nostres emocions de manera intel·ligent.
Cada vegada està més acceptat
que la capacitat de motivar-se malgrat les dificultats i frustracions,
administrar els impulsos i la capacitat de regular l’humor i d’impedir que s’alteren
les facultats de raonament, a més de l’empatia i l’esperança són factors
essencials per assolir l’èxit i la felicitat.
Podem reconèixer la intel·ligència
emocional perquè ens posa en contacte amb allò humà que hi ha en una persona,
per això abans de realitzar l’avaluació de les emocions i dels sentiments com a
part fonamental del projecte curricular de la metodologia LYSMON es va
considerar essencial realitzar una petita enquesta tant a les educadores com a
les famílies.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada