DADES PERSONALS

La meva foto
Em considero una persona que l'agrada molt investigar i innovar amb coses a la meva classe.I com tothom, jo soc jo i les meves circumstàncies.

VISUALITZACIONS

dimarts, 8 d’abril del 2014

PRIMERA REUNIÓ AL VOLTANT DE LA METODOLOGIA



Objectiu
Conèixer el què volem i com el volem les mestres.
Avaluació
Supervisió i compliment dels objectius i acords plantejats a la reunió.



Quan parlem  d’Educació Infantil molt sovint es considera que el treball i la intervenció educativa duta a terme, no exigeix pas treball ni esforç; i que per tant, amb la improvisació es pot treballar perquè aquests nens i nenes no necessiten més.
Cert és que allò que improvisa dins de l’aula poden ser els esdeveniments que poden ocórrer a la quotidianitat de la vida dels més menuts i menudes; però sense dubte, cal portar tant una programació de la intervenció com tenir clar de quina forma i manera es va dur a terme la intervenció educativa.És a dir, parlem de metodologia.

Fins ara varies i diverses han sigut les metodologies que s’han anat conformant en base a l’etapa de l’Educació infantil; passant d’un caràcter assistencial clar fins arribar a tenir un caràcter de tipus educatiu.

Les diferents metodologies han begut de diferents fonts, unes de les pedagògiques, i altres de les psicològiques. Però va ser el constructivisme com a metodologia el que va prendre l’important de ambdues fonts per a parlar d’allò important al desenvolupament dels nens i de les nenes d’Educació Infantil.
Per això vam començar en primer lloc a veure com es volia plantejar i posar en paper el que les educadores volien tenir com a metodologia LYSMON i com dur-a a terme.






Per això abans de començar a dissenyar l'enquesta que es passarà es va considerar essencial fer un repàs a com es confecciona un Projecte Curricular.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada